Для реєстрації місця проживання
особа або її представник подає :
1. Заяву за формами,
наведеними відповідно у додатках 6,7 або 8 до Правил реєстрації місця
проживання ;
2. Документ до якого вносяться
відомості про місце проживання /перебування /паспорт громадянина України,
тимчасове посвідчення
громадянина України, посвідка на постійне
проживання проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця
, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи ,
якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні);
3. Свідоцтво про народження (
для осіб, що не досягли 16-річного
віку).
4. Квитанцію про сплату
адміністративного збору ( у разі
реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця
проживання адміністративний збір
стягується лише за одну послугу);
5. Документи, що підтверджують
:
- право на проживання в житлі –
ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди),рішення
суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до
житлового приміщення , визнання за
особою права користування житловим
приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця
проживання або інші документи. У разі відсутності зазначених документів
реєстрація особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача
та членів його сім’ї на реєстрацію місця проживання ( зазначені документи або
згода не вимагаються при реєстрації проживання неповнолітніх за адресою місця
проживання батьків /одного з батьків
або законного представника /представників/ ;
- право на перебування або
взяття на облік у спеціалізованій
соціальній установі ,закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи – довідка про прийняття на обслуговування в
спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та
соціального захисту особи за формою, згідно з додатком 9,копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи,
форма якого затверджена Мінсоцполітики ( для осіб, які перебувають на обліку
у цих установах або закладах);
- проходження служби у
військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації, – довідка
про проходження служби у військовій частині, видана командиром військової
частини за формою згідно з додатком 10 до Правил реєстрації місця проживання ( для
військовослужбовців, крім
військовослужбовців строкової служби);
6. Військовий
квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на
військовий облік або перебувають на військовому обліку);
7. Заява про зняття особи з
реєстрації місця проживання, за формою
згідно з додатком 11 до Правил реєстрації місця проживання ( у разі
здійснення реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з
реєстрації попереднього місця
проживання.)
У разі подання заяви
представником особи додатково подаються:
Документ, що посвідчує особу
представника ;
Документ, що підтверджує
повноваження особи, як
представника, крім випадків
,коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками
( усиновлювачами).
Реєстрація місця
проживання особи за заявою
законного
представника здійснюється
за згодою інших законних
представників.
У разі реєстрації місця проживання батьків за різними
адресами місце
проживання дитини, яка не
досягла
14 років, реєструється разом з одним із батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого
з батьків (крім випадків, коли
місце проживання дитини визначено
відповідним рішенням суду або
рішенням органу опіки або
піклування ).
|