Інформаційна картка адміністративної послуги, що надається
виконавчим
комітетом Рожівської сільської ради
щодо видачі свідоцтва
про шлюб
1.
|
Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування,
місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та
веб-сайту)
|
Виконавчий комітет Рожівської сільської ради Броварського району
Київської області,
07414, Київська
область, Броварський район, с.Рожівка вул. Слави, 17.
понеділок-четвер
8.00 - 17.00
п’ятниця 8.00 –
16.00
обідня перерва
12.00 – 13.00
субота 8.00 – 14.00
тел. (04594)
39-2-71, (04594) 5-63-80
sekretar@rozhivka-rada.gov.ua
www. rozhivka-rada.gov.ua
|
2.
|
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги,
порядок та спосіб їх подання
|
Суб’єктом звернення
безпосередньо подаються:
заява про державну реєстрацію шлюбу (у разі
представництва інтересів осіб, які бажають зареєструвати шлюб, - заява, на
якій нотаріально засвідчено справжність підписів, та документ, що підтверджує
повноваження представника);
рішення суду про
зниження шлюбного віку (у разі звернення осіб віком 16-17 років);
паспорт громадянина України (паспортний
документ іноземця, особи без громадянства);
документ, що підтверджує припинення
попереднього шлюбу (якщо шлюб повторний);
документ, що підтверджує сплату державного
мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного
мита;
документ, що
підтверджує причину скорочення строку державної реєстрації шлюбу (у разі
порушення суб’єктом звернення питання державної реєстрації шлюбу до спливу
місячного строку).
|
3.
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за
адміністративну послугу
|
Суб’єкт
звернення сплачує державне мито у розмірі 0,05 неоподаткованого мінімуму
доходів громадян (0,85 грн.).
Державне
мито сплачується через фінансові установи шляхом внесення коштів у готівковій
формі до подання відповідної заяви.
Від
сплати державного мита звільняються:
громадяни,
віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської
катастрофи;
громадяни,
віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської
катастрофи, - які постійно проживають до відселення чи самостійного
переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов'язкового)
і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1
січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов'язкового)
відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного
відселення не менше трьох років;
громадяни,
віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської
катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на
території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом
на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше
чотирьох років;
інваліди
Великої Вітчизняної війни та сім'ї воїнів (партизанів), які загинули чи
пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;
інваліди
I та II групи.
|
4.
|
Строк надання адміністративної
послуги
|
Видача суб’єкту звернення свідоцтва про шлюб здійснюється при державній
реєстрації шлюбу.
|
5.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Отримання суб’єктом звернення свідоцтва про шлюб.
|
6.
|
Можливі способи отримання відповіді (результату)
|
Суб’єкт звернення
отримує свідоцтво про шлюб безпосередньо у виконавчому комітеті сільської
ради після ознайомлення з відомостями, що містяться у ньому та відповідному
актовому записі цивільного стану. Отримання свідоцтва засвідчується особистим
підписом суб’єкта звернення.
|
7.
|
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання
адміністративної послуги
|
Сімейний кодекс України, Закон
України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», Декрет Кабінету
Міністрів України від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито»,
Інструкція про порядок обчислення та справляння державного мита, затверджена
наказом Міністерства фінансів від 07.07.2012
№ 811, зареєстрована в
Міністерстві юстиції 20.09.2012 за № 1623/21935, Правила державної реєстрації
актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції
наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010 № 3307/5), зареєстрованих в Міністерстві
юстиції України 18.10.2000 за № 719/4940.
|
Технологічна
картка
адміністративної
послуги щодо видачі свідоцтва про шлюб
1.
|
Етапи опрацювання заяви суб’єкта
звернення про надання адміністративної послуги
|
Посадова особа виконавчого комітету сільської ради для проведення
державної реєстрації та видачі свідоцтва про шлюб:
-
приймає, перевіряє заяву про державну
реєстрацію шлюбу та заяву про скорочення місячного терміну державної
реєстрації шлюбу (у разі її подання) і повноту поданих документів;
-
реєструє заяви;
-
ознайомлює суб’єктів звернення з умовами
та порядком державної реєстрації шлюбу, правами та обов’язками наречених, як
майбутніх подружжя і батьків;
-
інформує про можливість здійснення
медичного обстеження та за бажанням суб’єктів звернення видає направлення за
зразком, затвердженим Міністерством охорони здоров’я;
-
призначає дату та час державної
реєстрації шлюбу;
-
складає актовий запис про шлюб в
Програмі реєстрації актів цивільного стану громадян (далі – Програма),
ознайомлює наречених з відомостями, зазначеними в актовому записі;
-
формує свідоцтво про шлюб в Програмі;
-
вносить відомості про свідоцтво про
шлюб до книги обліку бланків свідоцтв про шлюб;
-
видає свідоцтво про шлюб;
-
проставляє відмітку про державну
реєстрацію шлюбу в паспортах громадян України;
відмовляє у проведенні державної
реєстрації шлюбу та видачі свідоцтва про шлюб, якщо:
державна реєстрація шлюбу суперечить
вимогам законодавства України;
з проханням про державну реєстрацію
шлюбу звернулась недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього
повноважень.
|
2.
|
Відповідальна посадова особа суб’єкта
надання адміністративної послуги
|
Секретар
виконавчого комітету
|
3.
|
Структурні підрозділи суб’єкта
надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи
|
Виконавчий комітет Рожівської сільської ради
Секретар виконавчого комітету
|
4.
|
Строки виконання етапів (дії, рішення)
|
Посадова особа виконавчого комітету
у день
звернення та у присутності суб’єктів
звернення:
-
приймає, перевіряє заяву про державну
реєстрацію шлюбу та заяву про скорочення місячного терміну державної
реєстрації шлюбу (у разі її подання) і повноту поданих документів;
-
реєструє заяви;
-
ознайомлює суб’єктів звернення з
умовами та порядком державної реєстрації шлюбу, правами та обов’язками
наречених, як майбутніх подружжя і батьків;
-
інформує про можливість здійснення
медичного обстеження та за бажанням суб’єктів звернення видає направлення за
зразком, затвердженим Міністерством охорони здоров’я;
-
призначає дату та час державної
реєстрації шлюбу;
у призначений
день державної реєстрації шлюбу та у присутності наречених:
-
складає актовий запис про шлюб в
Програмі, ознайомлює наречених з відомостями, зазначеними в актовому записі;
-
формує свідоцтво про шлюб в Програмі;
-
вносить відомості про свідоцтво про
шлюб до книги обліку бланків свідоцтв про шлюб;
-
видає свідоцтво про шлюб;
проставляє відмітку про державну
реєстрацію шлюбу в паспортах громадян України.
|
5.
|
Механізм оскарження результату надання
адміністративної послуги
|
Дії або бездіяльність посадових осіб відділу
можуть бути оскаржені до Державної реєстраційної служби України та/або до
суду в порядку, встановленому законом.
|
|
|