Новини, події, оголошення, вакансії

Останні новини

  • Інформація про Земельний податок Шановні громадяни! Ви є  власником земельної ділянки розташованої на території Рожівської сільської ради, то відповідно до статті  269 Податкового кодексу України  зобов’язані сплачувати земельних податок.На виконання статті 8 ...
    Опубліковано·1 квіт. 2019 р., 22:58 Секретар сільради
Відображаються 1 - 1 із 1 записів. Переглянути більше »

Повідомлення

опубліковано 6 трав. 2019 р., 03:50 Секретар сільради   [ оновлено 7 трав. 2019 р., 01:45 ]


Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акту

опубліковано 3 трав. 2019 р., 04:47 Секретар сільради   [ оновлено 6 трав. 2019 р., 05:04 ]

Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акту
проекту рішення Рожівьсокї  сільсьскої ради Броварського району Київської області
"Про встановлення ставок та пільг зі сплати земельного податку на 2020 рік"

    Проект  рішення  Рожівської  сільської  ради  Броварського району Київської області "Про встановлення  ставок  та  пільг  зі   сплати   земельного  податку  на  2020  рік"   розроблено сільською радою.
    Мета  проекту:  приведення   нормативного   акта  у  відповідність  до  змін   у   чинному законодавстві  у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 №483 "Про  затвердження  форм  типових  рішень  про  встановлення  ставок  та  пільг  із  сплати земельного податку  та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки".
     Проект спрямований на встановлення місцевих податків і зборів, визначення об'єктів оподаткування,  платників податків і зборів, задоволення потреб громадян та суб'єктів  підприємницької діяльності в здійсненні господарської діяльності, що створює передумови для соціально-економічного розвитку територіальної громади. 
     З текстом проекту рішення та аналізом регуляторного впливу можна ознайомитиcь:
     - в мережі Інтернет за посиланням - www.rozhivka-rada.gov.ua
     - у Рожівській сільській раді Броварського району Київської області: вул. Слави, 17,     тел. (045-94) 5-63-80, 39-2-71.
      Зауваження та пропозиції приймаються у письмовому та/або електронному вигляді на   e-mail: sekretar@rozhivka-rada.gov.ua впродовж одного місяця з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та відповідного впливу на офіційній сторінці сільської ради в мережі Інтернет.

РОЖІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

  

ПРОЕКТ   РІШЕННЯ

Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік

 

     Керуючись абзацами другим і третім пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України та   пунктом   24  частини  першої  статті  26  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,   враховуючи   рекомендації   постійної   депутатської   комісії сільської ради з питань бюджету,  фінансів,  соціально-економічного  розвитку,  комунальної власності, транспорту, регуляторної політики та торгівлі,  сесія сільської ради

В И Р І Ш И Л А:

   1.Встановити на території Рожівської сільської ради Броварського району Київської області:

1) ставки земельного податку згідно з додатком 1;

2) пільги для фізичних та юридичних осіб, надані відповідно до пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України, за переліком згідно з додатком 2.

  2.Оприлюднити це рішення на офіційному веб-сайті Рожівської сільської ради www.rozhivka-rada.gov.ua

  3.Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань бюджету, фінансів, соціально-економічного розвитку, комунальної власності, транспорту, регуляторної політики та торгівлі.

  4.Рішення набирає чинності з 01.01.2020 року.

 

Сільський голова                                                       С.Д.Величенко

     с.Рожівка

____  _____________ 2019 року

 № _____ - ____ –УІІ                                                                                                                                                                                                                                                                                     

 

                                                                                                               Додаток 1

 

                                                                           ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                       рішенням №____-____-VII сесії

                                                                             Рожівської сільської ради від __.__.2019  

  

                              Ставки земельного податку

 

Ставки встановлюються на  2020 рік та вводяться в дію з 1 січня 2020 року 

 

Адміністративно-територіальна одиниця, на яку поширюється дія рішення органу місцевого самоврядування:

Код області

Код району

Код КОАТУУ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади  

32

212

3221287001

с. Рожівка

32

212

3221287000

Рожівська сільська рада

 

 

Вид цільового призначення земель2

Ставки податку3
(відсотків нормативної грошової оцінки)

за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження)

за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено

код2

найменування2

для юридичних осіб

для фізичних осіб

для юридичних осіб

для фізичних осіб

01

Землі сільськогосподарського призначення

01.01

Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва4

1,000

1,000

1,000

1,000

01.02

Для ведення фермерського господарства4

1,000

1,000

1,000

1,000

01.03

Для ведення особистого селянського господарства4

0,500

 

0,500

1,000

1,000

01.04

Для ведення підсобного сільського господарства4

0,500

0,500

1,000

1,000

01.05

Для індивідуального садівництва4

0,500

0,500

1,000

1,000

01.06

Для колективного садівництва4

0,500

0,500

1,000

1,000

01.07

Для городництва4

0,300

0,300

--

--

01.08

Для сінокосіння і випасання худоби4

--

0,500

--

1,000

01.09

Для дослідних і навчальних цілей

--

--

1,000

--

01.10

Для пропаганди передового досвіду ведення сільського господарства

--

--

1,000

--

01.11

Для надання послуг у сільському господарстві

--

--

--

--

01.12

Для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції

--

--

--

--

01.13

Для іншого сільськогосподарського призначення

--

--

--

--

01.14

Для цілей підрозділів 01.01-01.13 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

--

--

--

--

02

Землі житлової забудови

02.01

Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)4

--

0,1000

--

--

02.02

Для колективного житлового будівництва4

--

--

--

--

02.03

Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку

--

0,1000

--

--

02.04

Для будівництва і обслуговування будівель тимчасового проживання

--

--

--

--

02.05

Для будівництва індивідуальних гаражів

--

--

--

--

02.06

Для колективного гаражного будівництва

--

--

--

--

02.07

Для іншої житлової забудови 

--

--

--

--

02.08

Для цілей підрозділів 02.01-02.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

--

--

--

--

03

Землі громадської забудови

03.01

Для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування4

--

--

--

--

03.02

Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти4

--

--

--

--

03.03

Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров’я та соціальної допомоги4

--

--

--

--

03.04

Для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій4

1,000

--

--

--

03.05

Для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування4

--

--

--

--

03.06

Для будівництва та обслуговування будівель екстериторіальних організацій та органів4

--

--

--

--

03.07

Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі

1,000

--

--

--

03.08

Для будівництва та обслуговування об’єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування

--

--

--

--

03.09

Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ

--

--

--

--

03.10

Для будівництва та обслуговування будівель ринкової  інфраструктури

--

--

--

--

03.11

Для будівництва та обслуговування будівель і споруд закладів науки

--

--

--

--

03.12

Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування

1,000

--

--

--

03.13

Для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування 

--

--

--

--

03.14

Для розміщення та постійної діяльності органів ДСНС4

--

--

--

--

03.15

Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови 

1,000

--

--

-

03.16

Для цілей підрозділів 03.01-03.15 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

--

--

--

--

04

Землі природно-заповідного фонду

04.01

Для збереження та використання біосферних заповідників

--

--

--

--

04.02

Для збереження та використання природних заповідників4

--

--

--

--

04.03

Для збереження та використання національних природних парків4

--

--

--

--

04.04

Для збереження та використання ботанічних садів4

--

--

-

--

04.05

Для збереження та використання зоологічних парків

--

--

--

--

04.06

Для збереження та використання дендрологічних парків

--

--

--

--

04.07

Для збереження та використання парків - пам’яток садово-паркового мистецтва

--

--

--

--

04.08

Для збереження та використання заказників

--

--

--

--

04.09

Для збереження та використання заповідних урочищ

--

--

--

--

04.10

Для збереження та використання пам’яток природи

--

--

--

--

04.11

Для збереження та використання регіональних ландшафтних парків

--

--

--

--

05

Землі іншого природоохоронного

 призначення

 

--

 

--

 

--

 

 

--

06

Землі оздоровчого призначення (землі, що мають природні лікувальні властивості, які використовуються або можуть використовуватися для профілактики захворювань і лікування людей)

06.01

Для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів4

--

--

--

--

06.02

Для розробки родовищ природних лікувальних ресурсів

--

--

--

--

06.03

Для інших оздоровчих цілей

--

--

--

--

06.04

Для цілей підрозділів 06.01-06.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

--

--

--

--

07

Землі рекреаційного призначення

07.01

Для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення4

1,000

1,000

--

--

07.02

Для будівництва та обслуговування об’єктів фізичної культури і спорту4

--

--

--

--

07.03

Для індивідуального дачного будівництва

--

--

--

--

07.04

Для колективного дачного будівництва 

--

--

--

--

07.05

Для цілей підрозділів 07.01-07.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

--

--

--

--

08

Землі історико-культурного призначення

08.01

Для забезпечення охорони об’єктів культурної спадщини 

--

--

--

--

08.02

Для розміщення та обслуговування музейних закладів

--

--

--

--

08.03

Для іншого історико-культурного призначення

--

--

--

--

08.04

Для цілей підрозділів 08.01-08.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

--

--

--

--

09

Землі лісогосподарського призначення

09.01

Для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг 

1,000

--

1,000

 

09.02

Для іншого лісогосподарського призначення

1,000

--

1,000

--

09.03

Для цілей підрозділів 09.01-09.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,000

--

1,000

--

10

Землі водного фонду

10.01

Для експлуатації та догляду за водними об’єктами

1,000

--  

--

--

10.02

Для облаштування та догляду за прибережними захисними смугами

1,000

--

--

--

10.03

Для експлуатації та догляду за смугами відведення

--

--

--

--

10.04

Для експлуатації та догляду за гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами і каналами

1,000

--

--

--

10.05

Для догляду за береговими смугами водних шляхів

--

--

--

--

10.06

Для сінокосіння

--

0,500

--

--

10.07

Для рибогосподарських потреб

--

--

--

--

10.08

Для культурно-оздоровчих потреб, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей

--

--

--

--

10.09

Для проведення науково-дослідних робіт

--

--

--

--

10.10

Для будівництва та експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд -

--

--

--

--

10.11

Для будівництва та експлуатації санаторіїв та інших лікувально-оздоровчих закладів у межах прибережних захисних смуг морів, морських заток і лиманів

--

--

--

--

10.12

Для цілей підрозділів 10.01-10.11 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

--

--

--

--

11

Землі промисловості

11.01

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов’язані з користуванням надрами 

--

--

5,000

--

11.02

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості

1,000

1,000

5,000

5,000

11.03

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств

1,000

1,000

5,000

5,000

11.04

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води)

1,000

--

5,000

--

11.05

Для цілей підрозділів 11.01-11.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

--

--

---

--

12

Землі транспорту

12.01

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту

1,000

--

5,000

--

12.02

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд морського транспорту 

--

--

--

--

12.03

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд річкового транспорту 

--

--

--

--

12.04

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства4

1,000

--

5,000

5,000

12.05

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд авіаційного транспорту

--

--

--

--

12.06

Для розміщення та експлуатації об’єктів трубопровідного транспорту

--

--

--

--

12.07

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд міського електротранспорту

--

--

--

--

12.08

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій

1,000

--

5,000

--

12.09

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд іншого наземного транспорту

1,000

--

5,000

--

12.10

Для цілей підрозділів 12.01-12.09 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

--

--

--

--

13

Землі зв’язку

13.01

Для розміщення та експлуатації об’єктів і споруд телекомунікацій

--

--

--

--

13.02

Для розміщення та експлуатації будівель та споруд об’єктів поштового зв’язку

--

--

--

--

13.03

Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв’язку

1,000

--

--

--

13.04

Для цілей підрозділів 13.01-13.03, 13.05 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

--

--

--

--

14

Землі енергетики

14.01

Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій 

1,000

--

5,000

--

14.02

Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної та теплової енергії

1,000

--

5,000

--

14.03

Для цілей підрозділів 14.01-14.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,000

--

5,000

--

15

Землі оборони

15.01

Для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил4

--

--

5,000

--

15.02

Для розміщення та постійної діяльності військових частин (підрозділів) Національної гвардії4

--

--

5,000

--

15.03

Для розміщення та постійної діяльності Держприкордонслужби4

--

--

5,000

--

15.04

Для розміщення та постійної діяльності СБУ4

--

--

5,000

--

15.05

Для розміщення та постійної діяльності Держспецтрансслужби4

--

--

5,000

--

15.06

Для розміщення та постійної діяльності Служби зовнішньої розвідки4

--

--

5,000

--

15.07

Для розміщення та постійної діяльності інших, утворених відповідно до законів, військових формувань4

--

--

5,000

--

15.08

Для цілей підрозділів 15.01-15.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

--

--

5,000

--

16

Землі запасу

1,000

--

5,000

--

17

Землі резервного фонду

1,000

--

5,000

--

18

Землі загального користування4

1,000

--

5,000

--

19

Для цілей підрозділів 16-18 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

--

--

--

--


Секретар сільської ради                                                                 З.Я.Конончук

 

 

 

 

                                                                                                                        Додаток 2

 

                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                       рішенням №____-______-VII сесії

                                                                              Рожівської сільської ради від __.__.2019  

 

 

ПЕРЕЛІК

пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно

до пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України,

із сплати земельного

 

Пільги встановлюються на 2020 рік та вводяться в дію з 01 січня 2020 року. 

Адміністративно-територіальна одиниця, на яку поширюється дія рішення органу місцевого самоврядування:

Код області

Код

району

Код

КОАТУУ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади

32

212

3221287001

с. Рожівка

 

32

212

3221287000

Рожівська сільська рада

 

 

Група платників, категорія/цільове призначення земельних ділянок

Розмір пільги

(відсотків суми

податкового

зобов’язання за рік)

Група платників - юридичні особи 

- органи державної влади та місцевого самоврядування,

цільове призначення:

03.04 для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій(приміщення сільської ради, дитячого садка та ФП, будинку культури);

03.15 для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови(під дитячим та спортивним майданчиками, стадіоном, криницями громадського користування).

Група  платників - юридичні особи

комунальні підприємства, засновником яких є Рожівська сільська рада

цільове призначення:

11.03 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств

Група платників – фізичні особи:

1) інваліди першої і другої групи;

2) фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

3) пенсіонери(за віком);

4)  ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

5) фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

цільове призначення:

звільнення від сплати податку за земельні ділянки, поширюється на  земельні ділянки за кожним видом використання у межах граничних норм:

01.03 для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш як 2 гектара;

02.01 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах - не більш як 0,25 гектара;

01.05 для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара.

Група платників

Власники земельних ділянок, земельних часток(паїв) та землекористувачі - на період дії єдиного податку четвертої групи - за умови передачі земельних ділянок та земельних часток(паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи

цільове призначення

01.01 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 

 

 

100

 

100

 

 

100

 

 

 

100

100

 

100

 

 

 

100

  

Секретар сільської ради                                                       З.Я.Конончук


Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення Рожівської сільської ради Броварського району Київської області «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік»

 

І. Визначення проблеми 

Проблема, яку передбачається розв’язати з прийняттям цього рішення, полягає у вдосконаленні механізму плати за землю.

Згідно п.12.3.4 ст. 12 Податкового кодексу України (в подальшому ПК), рішення про встановлення місцевих податків і зборів є нормативно-правовим актом копія якого надсилається в електронному вигляді у десятиденний термін з дня прийняття до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів, але не пізніше 1 липня року та офіційно оприлюднюється органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування встановлюваних місцевих податків і зборів або змін, відповідно до п.п.72.1.2.4 п.п.72.1.2 п.72.1 ст.72, п.п. 266.4.2 п.266.4 ст.266 ПК, постанови КМУ від 24.05. 2017 р. №483 «Про затвердження форм типових рішень про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки». Проектом передбачається створення умов для надходження до бюджету сільської ради коштів від плати за землю. Дане рішення позитивно вплине на ринкове середовище та умови конкуренції.

Отже, з метою правового регулювання господарських і адміністративних відносин між органом місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання, недопущення суперечливих ситуацій, безумовного виконання вимог Податкового кодексу України, забезпечення виконання Програми соціально-економічного, культурного та духовного розвитку територіальної громади с.Рожівка, вказана проблема потребує розв’язання шляхом прийняття рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік».                                                                                                                            Основні групи, на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

Так

 

Органи місцевого самоврядування

Так

 

Суб’єкти господарювання,

Так

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

Так

 

 

Доходи від плати за землю за 2018 рік склали 955,3 тис.грн. Земельний податок сплатили  платники податку на загальну суму 347,4 тис.грн. в т.ч.:  фізичні особи на суму 153,4 тис.грн., юридичні особи на суму 194,0 тис.грн. Орендну плату сплатили  платники на загальну суму 607,9 тис.грн. в т.ч.:  фізичні особи на суму 24,4 тис.грн.,  юридичні особи на суму 583,5 тис.грн.

У разі відсутності регулювання, земельний податок буде нарахований за минулорічними ставками, а у випадку коли рішення про встановлення ставок податку прийняте на рік (а в нашому випадку на 2019 рік) - ця сума буде рівна 0,00 грн. Недоотримання коштів бюджетом матиме негативний вплив на життєдіяльність територіальної громади, оскільки не буде забезпечено в повному обсязі фінансування бюджетної сфери, зокрема виплати заробітної плати працівникам, яка фінансується з сільського бюджету та соціально важливих місцевих програм.

Застосування ринкових механізмів для вирішення вказаної проблеми не можливе, оскільки здійснення вищезазначених заходів є засобом державного регулювання та відповідно до Податкового кодексу України є компетенцією сільської  ради.

Земельний податок є важливою складовою доходів бюджету, оскільки забезпечує внесок у його наповнення. Згідно з бюджетним законодавством плата за землю є джерелом надходжень загального фонду бюджету, за рахунок якого утримуються бюджетні установи.

ІІ. Цілі державного регулювання 

Цілі державного регулювання, безпосередньо пов’язані з розв’язанням проблеми. Проект регуляторного акта спрямований на розв’язання проблем, визначених у попередньому розділі.                                                             

Основними цілями регулювання є:

- приведення рішення сільської ради у відповідність до норм та вимог Податкового кодексу України;

- встановлення розміру ставок земельного податку з урахуванням рівня платоспроможності громадян та суб’єктів господарювання, відповідно до потреб сільського бюджету;

- встановлення пільг щодо сплати земельного податку;

- вдосконалення відносин між сільською радою та платниками земельного податку;

- наповнення доходної частини сільського бюджету для забезпечення виконання Програми соціально-економічного, культурного і духовного територіальної громади с.Рожівка;

- забезпечення відкритості та прозорості роботи органу місцевого самоврядування.

 

ІІІ.Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1.Визначення альтернативних способів:

Вид альтернати

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Не прийняття

рішення

Альтернативою регулювання земельних відносин є справляння плати за землю відповідно до рішення Рожівської сільської ради  №527-30(позач.)-УІІ від 22.06.2018  «Про встановлення місцевих податків і зборів на 2019 рік» на підставі пп.12.3.5 п. 12.3 статті 12 Податкового кодексу України, що не відповідає вимогам постанови КМУ від 24.05.2017 року №483 «Про затвердження форм типових рішень про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки».

Альтернатива 2

Прийняття регуляторного акту

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговоренні проекту рішення.

Забезпечує наповнення сільського бюджету, що має сприяти належному фінансуванню бюджетної сфери та  соціально важливих місцевих програм .

Альтернатива 3:

Встановлення максимальних ставок земельного податку

Прийняття максимальних ставок дозволить збільшити  доходну частину сільського бюджету. Така альтернатива є неприйнятною у зв’язку з тим, що є непосильною для платників податків. Платники не будуть мати змоги сплатити податки вчасно і в повному обємі, що призведе до нарахування пені та штрафних санкцій за несвоєчасну сплату та, як результат, виникнення соціальної напруги серед населення.

 

2.Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів органів місцевого самоврядування

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не прийняття

рішення

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 2

Прийняття регуляторного акту

Приведення рішення  у відповідність до вимог Податкового кодексу. Забезпечення відкритості та прозорості дій сільської ради.

Врахування пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

Збільшує привабливість та ефективне використання земельних ділянок, які знаходяться у власності та користуванні платників плати за землю. Дозволяє наповнювати місцевий бюджет.

Відсутні

Альтернатива 3:

Встановлення максимальних ставок земельного податку

Додаткові надходження до бюджету та спрямування їх на соціально-економічний розвиток громади.

Відсутні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не прийняття

рішення

Сплата земельного податку за ставками, що діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю.

Витрати пов’язані лише зі сплати податку за землю.

Альтернатива 2

Прийняття регуляторного акту

Відкритість та прозорість дій органу місцевого самоврядування.

Врахування пропозиції фізичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

Встановлення пільг по сплаті податку за землю для окремих категорій громадян.

Впорядкування  відносини між сільською радою, органом фіскальної служби та платниками земельного податку.

Затрати часу, необхідні для вивчення положень про місцеві податки та збори та обговорення проекту рішення. Сплата податків за запропонованими ставками.

Альтернатива 3:

Встановлення максимальних ставок земельного податку

Вирішення більшої кількості соціальних проблем населеного пункту за рахунок зростання доходної частини сільського бюджету.

Платники не будуть мати змоги сплатити податки вчасно і в повному обємі, що призведе до нарахування пені та застосування штрафних санкцій.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Всього

Кількість суб'єктів, одиниць

2

4

2

6

14

Питома вага групи в загальній кількості, %

14,29

28,57

14,29

42,85

100

 

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Не прийняття

рішення

Сплата земельного податку за ставками, що діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю.

Витрати пов’язані лише зі сплати податку за землю.

Альтернатива 2

(прийняття регуляторного акту)

Відкритість та прозорість дій органу місцевого самоврядування.

Врахування пропозиції суб’єктів господарювання, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

Встановлення пільг по сплаті податку за землю.

Впорядкування відносин між сільською радою, органом фіскальної служби та суб’єктами господарювання.

Затрати часу, необхідні для вивчення положень про місцеві податки та збори та обговорення проекту рішення. Суб'єкти господарювання будуть сплачувати плату за землю за запропонованими ставками.

Альтернатива 3:

Встановлення максимальних ставок земельного податку

Відсутні

Витрати, пов’язані  зі сплатою земельного податку за вищими ставками. Надмірне податкове навантаження спричинить занепад малого бізнесу.

 

ІУ. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

 

Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:

4 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде);

3 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);

2 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);

 1 - цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

Не прийняття

рішення

1

Не вирішує проблем вдосконалення плати за землю та приведення її до норм чинного законодавства. Рішення сільської ради не відповідає постанові КМУ від 24.05.2017 року №483 «Про затвердження форм типових рішень про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки». Зменшаться надходження до сільського бюджету, що не дозволить в повній мірі профінансувати заходи місцевих програм.

Альтернатива 2

Прийняття регуляторного акту

3

Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей, забезпечить фінансову основу самостійності органу місцевого самоврядування, таким чином буде досягнуто балансу інтересів громади та платників податків.

Альтернатива 3:

Встановлення максимальних ставок земельного податку

2

Надмірне податкове навантаження на субєктів господарювання знівелює вигоди від збільшення доходної частини бюджету, а саме може призвести до занепаду малого бізнесу, в результаті чого відбудеться зменшення надходжень до сільського бюджету. Балансу інтересів досягнуто не буде.

 

Рейтинг результативності досягнення цілей.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 2

Прийняття регуляторного акту

Вирішує проблеми вдосконалення плати за землю. Приведення рішення ради  до норм чинного законодавства. Рішення відповідає постанові КМУ від 24.05.2017 року №483 «Про затвердження форм типових рішень про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки». Сплата податків за обгрунтованими ставками.

 Громадяни та суб'єкти господарювання будуть сплачувати плату за землю за ставками згідно рішення сільської ради.

Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

Наповнення сільського бюджету, збереження стабільного фінансового стану субєктів господарювання.

Альтернатива 3:

Встановлення максимальних ставок земельного податку

Відсутні

Надмірне податкове навантаження на громадян та суб’єктів господарювання, що спричинить занепад малого бізнесу.

Не вирішує проблем вдосконалення плати за землю, надмірне податкове навантаження, зменшення кількості суб’єктів господарювання, підвищення соціальної напруги.

Альтернатива 1

Не прийняття

рішення

Відсутні

Відсутні

Останнє місце у рейтингу, так як не вирішує проблем вдосконалення плати за землю та приведення її до норм чинного законодавства. Зменшення надходжень до бюджету.

 

Переваги обраної альтернативи

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

№1 –

Альтернатива 2

Прийняття регуляторного акту

Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей. До сільського бюджету надійдуть кошти від сплати земельного податку, а податкове навантаження для платників податку не буде надмірним. Таким чином, з прийняттям рішення буде досягнуто балансу інтересів сільської ради та платників земельного податку. 

Зміни до чинного законодавства: Податкового кодексу України, Бюджетного кодексу України, Земельного кодексу України та інших законодавчих актів.

№2 –

Альтернатива 3:

Встановлення максимальних ставок земельного податку

Цілі регулювання можуть бути досягнуті частково. Надмірне податкове навантаження на субєктів господарювання знівелює вигоди від збільшення доходної частини бюджету, а саме може призвести до занепаду малого бізнесу.

Зміни до чинного законодавства: Податкового кодексу України,  Бюджетного кодексу України, Земельного кодексу України та інших законодавчих актів.

Виникнення податкового боргу по причині несплати земельного податку.

№3 -  Альтернатива 1

Не прийняття

рішення

Не вирішує проблем вдосконалення плати за землю та приведення її до норм чинного законодавства. Вказана альтернатива є неприйнятною.

Зміни до чинного законодавства: Податкового кодексу України,  Бюджетного кодексу України, Земельного кодексу України та інших законодавчих актів.

 

Таким чином для реалізації обрано Альтернативу 2 – встановлення економічно обґрунтованих розмірів ставок земельного податку, що є посильним для платників податку та забезпечить фінансову спроможність Рожівської сільської ради Броварського району Київської області.

 

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми

 

В результаті проведення аналізу поточної ситуації на території Рожівської сільської ради Броварського району Київської області основним механізмом, який забезпечить розв’язання визначеної проблеми є встановлення запропонованих ставок земельного податку  на 2020 рік.

Заходи, які має здійснити сільська рада для впровадження цього регуляторного акта:

- розробка проекту рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2020 рік», 

- проведення обговорення,  консультацій з субєктами господарювання,

- оприлюднення проекту рішення та отримання зауважень і пропозицій, 

- підготовка експертного висновку відповідальної комісії, щодо відповідності проекту рішення вимогам Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»,

- отримання висновку від Державної регуляторної служби України,

- прийняття рішення на засіданні сесії сільської ради,

- оприлюднення рішення у встановленому законодавству порядку,

- проведення заходів з відстеження результативності прийнятого рішення.

 

VI.Оцінка виконання вимог регуляторного акту залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України.

Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків та зборів, не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури.

Тест малого підприємництва додається.

 

VII.Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

 Запропонований термін дії акта:  2020 рік.

Обґрунтування:

У разі, якщо сільська рада у термін до у термін до 01 липня не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів на наступний рік, такі податки справляються, виходячи з норм Податкового кодексу України, із застосуванням їх мінімальних ставок та без застосування відповідних коефіцієнтів, а плата за землю  справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю(підпункт 12.3.5 пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України, абзац 2 частина 5 розділу ХІХ Прикінцеві положення Податкового кодексу України). Виходячи з норм Податкового кодексу України  органи місцевого самоврядування мають щорічно переглядати розміри ставок місцевих податків і зборів, що справляються в установленому Податковим кодексом порядку.

 

VIII. Визначення  показників результативності дії регуляторного акта

Впровадження даного регуляторного акта забезпечить відповідні надходження до сільського бюджету від сплати земельного податку.

Основними показниками результативності акта є:

1.Сума надходжень  до бюджету, тис.грн.

2.Кількість платників земельного податку, на яких поширюватиметься дія  рішення, осіб.

3.Рівень поінформованості платників податку з основних положень регуляторного акту.

Статистичні дані:

Назва показника

2018 рік

(факт)

2019 рік

(очікувані)

2020 рік

(очікувані в результаті застосування проекту рішення)

Земельний податок,

тис.грн.

347,4

363,3

375,0

Кількість платників земельного податку, осіб , в т.ч.

1) фізичні

 

2) юридичні

3316

 

 

3302

 

14

3343

 

 

3329

 

14

3364

 

 

3350

 

14

Рівень поінформованості субєктів господарювання та фізичних осіб з основними положеннями акта

Відповідно до частини 5 статті 12 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» регуляторні акти, прийняті органами місцевого самоврядування  офіційно оприлюднюються у засобах масової інформації, тому рівень поінформованості напряму залежить від загальної кількості населення , яке ознайомиться з ними.

Даний регуляторний акт буде розміщено на офіційному сайті сільської ради та на стендах в приміщення сільської ради.

 

IX.Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься  відстеження  результативності  дії регуляторного акта 

    Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись Рожівською сільською радою за даними бюджетної та податкової звітності, статистичним методом та шляхом опитування. Відносно регуляторного акта послідовно буде здійснюватись базове та повторне відстеження його результативності. Базове відстеження буде здійснюватись до набрання чинності цим регуляторним актом, а повторне відстеження буде здійснено за три місяці до закінчення строку дії регуляторного акту.  

Рожівська сільська рада повідомляє

опубліковано 26 квіт. 2019 р., 00:38 Секретар сільради

Рожівська сільська рада Броварського району Київської області повідомляє, що на 39 черговій сесії УІІ скликання  19.04.2019 було прийнято рішення  №676, яким  надано дозвіл на розроблення  детального плану території земельної ділянки  для розміщення об’єктів промисловості – приміщення для розробки і дрібносерійного виробництва спецзасобів та криміналістичної техніки для потреб правоохоронних органів площею 0,2500 га(кадастровий номер 3221287001:01:013:0001, що перебуває в приватній власності гр. Шостака Володимира Володимировича та розташована в с.Рожівка.

Розробка Детального плану території буде здійснюватись з обов’язковим  виконанням екологічних, санітарних та містобудівних вимог.

Розроблений  проект Детального плану  території буде оприлюднений згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №555 від 25.05.2011р. «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських  інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні» для подальшого розгляду та врахування пропозицій громадськості.


РОЖІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

Про надання дозволу на розроблення  детального плану території

 земельної ділянки в с. Рожівка Броварського району Київської області.

 

Розглянувши заяву гр. Шостака Володимира Володимировича про надання дозволу на розроблення детального плану території на земельну ділянку площею 0,2500 га, кадастровий номер 3221287001:01:013:0001, що перебуває в його приватній власності для ведення особистого селянського господарства в с.Рожівка, для розміщення об’єктів промисловості - приміщення  для розробки і дрібносерійного виробництва спецзасобів та криміналістичної техніки для потреб правоохоронних органів, враховуючи рекомендації  постійної депутатської комісії з питань агропромислового розвитку, архітектури та будівництва, земельних відносин,  екології та охорони навколишнього середовища, керуючись статтею 17 Закону України «Про основи містобудування», статтями 8, 10, 16, 19, 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України  від 16.11.2011р. №290 «Про затвердження порядку розроблення містобудівної документації», статтею 26 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні»,  сесія сільської ради 

В И Р І Ш И Л А:

1.Надати дозвіл на розроблення детального  плану території  земельної ділянки для розміщення об’єктів промисловості – приміщення  для розробки і дрібносерійного виробництва спецзасобів та криміналістичної техніки для потреб правоохоронних органів площею 0,2500 га(кадастровий номер 3221287001:01:013:0001), що перебуває у власності гр. Шостака Володимира Володимировича для ведення особистого селянського господарства в с.Рожівка,  відповідно до державних будівельних норм, стандартів і правил (далі – детальний план території).

2.Замовником по розробці детального плану території  визначити виконавчий комітет Рожівської сільської ради Броварського району Київської області.

3.Виконавчому комітету Рожівської сільської ради:

- дане рішення оприлюднити згідно чинного законодавства України;

- укласти договір з ліцензованою організацією на виконання робіт  по розробленню детального плану території;

- забезпечити здійснення стратегічної екологічної оцінки проекту детального плану території  та проведення  громадських  слухань  щодо  врахування громадських інтересів  при  розробленні детального плану території;

- розроблений та погоджений в установленому порядку детальний план території  подати на затвердження сесії сільської ради.

4.Фінансування робіт з виготовлення детального плану території здійснити за рахунок коштів  власника земельної ділянки.

5.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію сільської ради з питань агропромислового розвитку, архітектури та будівництва, земельних відносин, екології та охорони навколишнього середовища.


Сільський  голова                                                                 С.Д.Величенко

                 Землевпорядник сільської ради                                            І.В.Янів

                с. Рожівка

            19 квітня 2019 року

    №676 - 39-УІІ                                                                    

Рожівська сільська рада повідомляє про проведення громадського слухання

опубліковано 26 квіт. 2019 р., 00:25 Секретар сільради   [ оновлено 26 квіт. 2019 р., 00:30 ]

Керуючись ст.ст. 19, 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постановою Кабінету Міністрів України  від 25.05.2011 №555 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань  щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні», повідомляємо про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті Детального плану території для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергетичних підприємств, установ та організацій(сонячної електростанції) в с.Рожівка Броварського району Київської області, що розробляється відповідно до рішення №654-37(позач.)-УІІ Рожівської сільської ради від 28.02.2019:

- мета детального плану території – уточнення планувальної структур і функціонального призначення, визначення параметрів забудови, формування принципів планувальної організації, встановлення ліній регулювання забудови, виявлення усіх планувальних обмежень, використання території згідно з державними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами, визначення містобудівних умов та обмежень та подальшого    освоєння земельної ділянки для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергетичних підприємств, установ та організацій(сонячної електростанції) в с.Рожівка Броварського району Київської області;

- склад та зміст детального плану території – у відповідності ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території»;

- замовник детального плану території – Рожівська сільська рада;

- розробник детального плану території – ТОВ «МІРА ЦЕНТР»;

-  для ознайомлення звертатись в робочі дні з 9-00 до 17-00 протягом 30 днів з моменту виходу публікації  в газеті «Нове життя» за адресою: Київська обл., Броварський р-н, с.Рожівка вул. Слави, 17(приміщення сільської ради);

- посадова особа відповідальна за організацію розгляду пропозицій громадськості – сільський голова;

- пропозиції(зауваження) надсилати за адресою:07414, Київська обл., Броварський р-н, с.Рожівка вул. Слави, 17;

- строк подання пропозицій 30 днів з дня виходу публікації в газеті «Нове життя»;

- пропозиції громадськості реєструються та розглядаються у місячний строк з дня їх надходження;

-  громадські слухання відбудуться 28 травня 2019 року о 10-00 за адресою:  Київська обл., Броварський р-н, с.Рожівка вул. Слави, 17(приміщення сільської ради);

- прилюдне експонування відбувається в робочі дні з 9-00 до 17-00 протягом десяти днів з моменту виходу публікації в газеті «Нове життя» за адресою: Київська обл., Броварський р-н, с.Рожівка, вул. Слави, 17. 

Інформація

опубліковано 26 квіт. 2019 р., 00:22 Секретар сільради

Право на отримання аліментів при вступі на навчання                                                              

Доволі   часто  до  органів  юстиції  звертаються  громадяни  з  проханням надати консультацію  щодо  можливості  отримання  аліментів  особою, яка вже досягла   повноліття.   Наголошуємо,   що   однією   із   умов   для   отримання матеріальної   допомоги   такого   характеру   є   продовження  навчання  –  до досягнення особою двадцяти трьох років.

Причому не має значення  якою  є  форма  навчання  –  денна,  вечірня  чи заочна. Право на звернення до суду з позовом про стягнення аліментів має той з батьків, з ким проживає дочка, син, а також самі дочка, син, які продовжують навчання.   При   вступі   на   денну   форму   навчання   аліменти   можуть  бути присуджені  щомісячно,  але  без  урахування  часу  літніх  канікул,  на  заочну – одноразово (один раз на рік) або посеместрово. Також  варто  брати  до  уваги той факт, що аліменти можуть бути сплачені лише за умови, коли інший з батьків має  можливість  надавати  матеріальну  допомогу. При  визначенні  їх  розміру можуть бути враховані вартість навчання, підручників, проїзду до навчального закладу, а також проживання за місцем його знаходження. 

Оголошення щодо завершення строку громадських обговорень

опубліковано 24 квіт. 2019 р., 03:21 Секретар сільради

ОГОЛОШЕННЯ

щодо завершення строку громадських обговорень заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки з метою одержання та врахування зауважень і пропозицій громадськості до проекту «Детальний план території для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергетичних підприємств, установ і організацій(сонячної електростанції) в с. Рожівка, Броварського району, Київської області».

 

Повідомляємо, щодо завершення строку громадських обговорень заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки з метою одержання та врахування зауважень і пропозицій громадськості до проекту «Детальний план території для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергетичних підприємств, установ і організацій(сонячної електростанції) в с. Рожівка, Броварського району, Київської області» з метою отримання зауваження і пропозиції до заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки надаються у письмовій формі відповідно до ст. 10 Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку"

Заява про визначення стратегічної екологічної оцінки вищевказаного проекту документу державного планування була розміщена на офіційному веб-сайті  09 квітня 2019 року.

Строк громадських обговорень заяви про визначення обсягу СЕО відповідно до ст. 10 Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку" було встановлено 15 днів з дня її оприлюднення. Протягом зазначеного строку, зауважень та пропозицій від громадськості до замовника не надходило.

Замовник на підставі рекомендацій, передбачених частиною сьомою цієї статті, приймає рішення про нездійснення стратегічної екологічної оцінки незначних змін до документа державного планування, щодо якого раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка в звязку з відсутністю в «Детальному плані території для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергетичних підприємств, установ і організацій(сонячної електростанції) в с. Рожівка, Броварського району, Київської області.»  видів планованої діяльності та об'єктів, які Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» віднесені до тих, що можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, проектом містобудівної документації не передбачається.

 

Консультація Міністра юстиції

опубліковано 19 квіт. 2019 р., 02:55 Секретар сільради

ОСОБЛИВОСТІ ГОЛОСУВАННЯ ПІД ЧАС ДРУГОГО ТУРУ ВИБОРІВ.

 КОНСУЛЬТУЄ МІНІСТР ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ ПАВЛО ПЕТРЕНКО

 Пане Міністре! 31 березня я голосувала на виборчій дільниці не за місцем своєї реєстрації, а фактичного проживання. Перед цим я зверталась до уповноваженого органу, через який мене додали до списку виборців на тій дільниці, на якій я хотіла проголосувати. Маю питання, чи потрібно ще раз перевіряти себе у списках під час другого голосування на виборах? Дякую за відповідь.

Анастасія Подорожня

  Друзі, перш за все хочу нагадати, що 21 квітня відбудеться повторне голосування на чергових виборах Президента України, тому поінформую вас про деякі особливості, що стосуються голосування не за місцем реєстрації.  

   Як змінити місце голосування  під час повторного голосування?

  Для того, щоб повторно  проголосувати на чергових виборах Президента України  не за місцем реєстрації — необхідно пройти попередню процедуру зміни місця голосування.

  Через органи ведення Державного реєстру  виборців до 15 квітня (включно) ви можете:

  Подати заяву про зміну місця голосування, якщо бажаєте голосувати не за місцем реєстрації або належите до внутрішньо переміщених осіб.

   Внести  або змінити інформацію щодо себе  у списку виборців.

   Що робити, якщо пропущені строки?

   У випадку, коли особа, яка бажає голосувати не внесла зміни щодо себе через  органи ведення Державного реєстру виборців, вона має право до 18 квітня (включно) звернутись з адміністративним позовом про уточнення списку виборців. Звертатись необхідно до місцевого суду загальної юрисдикції за місце знаходженням виборчої дільниці, на якій збираєтесь голосувати. У таких випадках судовий збір не сплачується.

 Рішення суду про внесення змін до списку виборців не пізніше як за 5 днів до дня голосування подається виборцем до відповідного органу ведення Державного реєстру виборців або до відповідної дільничної виборчої комісії для негайного направлення до такого органу, а пізніше цього строку - до дільничної виборчої комісії.

   Які документи потрібні для зміни місця голосування?

·   Паспорт громадянина України (у вигляді книжечки або картки) чи тимчасове посвідчення громадянина України;

·     Посвідчення військовослужбовця/військовий квиток (для військовослужбовців строкової служби);

·     документи, які підтверджують необхідність тимчасової зміни місця голосування:

- довідка з місця навчання;

- посвідчення про відрядження;

- проїзні документи;

- договір оренди житла тощо.

 Наголошую! Виборцям, адреса реєстрації яких знаходиться на території тимчасово окупованих територій у Донецькій та Луганській областях і Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, не потрібно подавати документи, які підтверджують необхідність зміни місця голосування!

Що потрібно зробити у день повторного голосування  на виборах 21 квітня?

Взяти один із документів:

Документи, які  можуть бути використані на звичайних та спеціальних виборчих дільницях:

- паспорт громадянина України;

- військовий квиток (виключно для військовослужбовців строкової служби);

- тимчасове посвідчення громадянина України.

   Документ, який може бути використаний на закордонних виборчих дільницях, а також на спеціальних виборчих дільницях, утворених на суднах, що перебувають у плаванні під Державним Прапором України, та на полярній станції України:

- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;

- дипломатичний паспорт;

- службовий паспорт.

   В разі зміни місця голосування - посвідчення, що підтверджує тимчасову зміну місця голосування виборця.

    Отримати виборчий бюлетень та поставити  свій підпис про його отримання:

- у списку виборців;

- на визначеному місці на контрольному талоні виборчого бюлетеня.

   Заповнити виборчий бюлетень особисто в кабіні (кімнаті) для таємного голосування.

   Опустити виборчий  бюлетень у виборчу скриньку у спосіб, який забезпечує таємницю голосування.

   Що вважається порушенням  під час проведення голосування?

·                                 видача  виборчого бюлетеня для голосування особі без документа, який                                           підтверджує  громадянство України;

·                                 демонстрація заповненого виборчого бюлетеня стороннім особам;

·                                 наявність сторонніх осіб у кабіні для таємного голосування;

·                                 винесення виборчого бюлетеня за межі виборчої дільниці;

·                                 фото -, відео зйомка заповнених  виборчих бюлетенів;

·                                 голосування більш ніж один раз;

·                                 отримання виборчого бюлетеня  від іншої особи, крім уповноваженого члена                                     комісії, який видає виборчий бюлетень.

      Яка передбачена відповідальність за порушення на виборах?

   Відповідно до Закону України «Про вибори Президента України» особи, винні в порушенні законодавства про вибори Президента України, притягаютьсядо кримінальної, адміністративної або іншої відповідальності в порядку, встановленому законом.

    Шановні українці, якщо ви стали свідком порушення під час проведення голосування, обов’язково звертайтеся до голови відповідної виборчої комісії,  офіційних спостерігачів та поліції!

Додаткову корисну інформацію Ви можете знайти за посиланнями:

·                                 Інформація про вибори Президента України: cvk. gov.ua/vp_2019/

·                                 Державний реєстр виборців: drv.gov.ua

·                                 Веб-сайт проекту «Я МАЮ ПРАВО!»: pravo.minjust.gov.ua.

·                                  

·                                 Куди звертатися за більш детальною консультацією та роз’ясненнями?

     Якщо у вас залишились питання з цього приводу, будь ласка, телефонуйте до Єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій країні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

 

Інформація

опубліковано 10 квіт. 2019 р., 10:39 Секретар сільради

Порядок отримання податкової знижки на навчання, інших стимулів та гарантій.

 

Податковим кодексом України передбачена компенсація частини витрат, понесених платником податку за навчання у вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладах.

Так, фізична особа – платник податку на доходи фізичних осіб має право включити до податкової знижки фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати на навчання у вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладах для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

До 1 січня 2017 року сума витрат, дозволена до включення до податкової знижки, не могла перевищувати суми місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 грн. – 1930 грн. (1378 грн.*1,4). Тобто це максимальна сума компенсації за один навчальний місяць. За навчальний рік сума не могла перевищувати 19300 грн.
(1930 грн. *10 навчальних місяців).

З 1 січня 2017 року скасовано обмеження щодо суми коштів та навчального періоду, за який здійснено таку сплату та враховуються фактично понесені платником податку витрати. При цьому, загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку у звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень пункту 164.6 статті164 Податкового кодексу України.

Також платник податку може скористатися правом на отримання податкової знижки, пов’язаної з навчанням члена сім’ї першого ступеня споріднення, незалежно від того чи одержує такий член сім’ї заробітну плату.

Для отримання права на податкову знижку громадянину України необхідно по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року подати до державної податкової інспекції за місцем реєстрації декларацію про майновий стан і доходи, отримані у минулому році.

Повний перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, визначено у ст.166 Податкового кодексу України:

Податкова знижка може бути надана виключно резиденту, який має реєстраційний номер облікової картки платника податку, а так само резиденту - фізичній особі, яка через свої релігійні переконання відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомила про це відповідний контролюючий орган і має про це відмітку у паспорті.

Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

Не менш актуальною ініціативою Міністерства соцполітики #МуніципальнаНяня передбачено відшкодування витрат на няню для дитини до 3-х років. Розмір відшкодування становить з 1 січня 2019 року – 1626 грн. щомісяця. Відшкодування сплачується за кожну дитину, якій надається послуга з догляду муніципальною нянею. Для того, щоб отримати відшкодування необхідно звернутися у відділ соцзахисту відповідної ради за місцем проживання та надати:

– копію офіційно укладеного з нянею договору;

– документи, що підтверджують оплату послуг няні (квитанції, чеки, виписки з банківського рахунку);

– паспорт, ідентифікаційний код, свідоцтво про народження дитини;

– заяву на отримання компенсації.

Документи необхідно подати протягом місяця з моменту укладення угоди з нянею та щомісяця до 5 числа здавати документи про оплату праці няні. Муніципальною нянею може бути будь-хто, хто зареєструвався як фізична особа-підприємець.

Документи необхідно подати протягом місяця з моменту укладення угоди з нянею та щомісяця до 5 числа здавати документи про оплату праці няні. Муніципальною нянею може бути будь-хто, хто зареєструвався як фізична особа-підприємець.

 

Інформація

опубліковано 10 квіт. 2019 р., 10:26 Секретар сільради   [ оновлено 10 квіт. 2019 р., 10:29 ]

Реалізація ромськими громадами своїх прав у сучасній незалежній Україні.


8 квітня світова правозахисна спільнота відзначає Міжнародний день ромів. Роми належать до національної меншини, яка постійно стикається із дискримінацією в українському суспільстві. Не дивлячись на спосіб проживання (дисперсно або компактно), вони, відповідно до результатів соціологічних досліджень і моніторингів, вважаються однією з найбільш соціально уразливих груп.

Ромські жінки в Україні зазнають множинної дискримінації – за статтю, за етнічною ознакою, місцем проживання. Особливо це стосується тих ромок, які мешкають у районах компактного проживання (у так званих «таборах» або у сільській місцевості). Вони обмежені у виборі репродуктивної поведінки (змушені рано виходити заміж і народжувати більше 2-3 дітей), у доступі до освіти (у порівнянні з хлопчиками), у працевлаштуванні, в доступі до медичного обслуговування тощо.

Так, одна із перших ромських громадських організацій в Україні – Асоціація ромів Ізмаїла -  була заснована у 1993 році саме з метою вирішення суспільно-правових проблем ромів України.

На сьогодні в Україні активно діє одна з найвідоміших ромських організацій – Ромський жіночий фонд «Чіріклі», який більше 20 років займається проблематикою становища ромів в Україні загалом і ромських жінок, зокрема представляє інтереси українських ромів в ООН, ОБСЄ, Європейському парламенті, Раді Європи. 

З середини 2000-х років в Інституті педагогіки Національної академії педагогічних наук України у відділі навчання мов національних меншин та зарубіжної літератури, запроваджено розробку програм і посібників для навчання ромською мовою.

Найбільшим успіхом у реалізації ромськими громадами своїх прав у сучасній незалежній Україні є  затвердження Розпорядженням Кабінету міністрів України від 11 вересня 2013 р. № 701-р Плану заходів щодо реалізації Стратегії захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини на період до 2020 року", у межах  реалізації якого створено Міжвідомчу робочу групу при Кабінеті міністрів України, до складу Секретаріату якої входять жінки ромської національності, делеговані Коаліцією ромських неурядових громадських організацій.

У грудні 2017 року ромські жінки були запрошені до Верховної Ради України на засідання круглого столу з питань ромських жінок, у ході проведення якого вони мали можливість представити проблеми своїх громад та презентувати позитивний досвід.

За підтримки Уряду України у Києві вже традиційно з  активістами ромських громад проводяться Тренінги ЮНІСЕФ, тренінги Ради Європи, ОБСЄ, ЄЦПР, ООН і багато інших, зокрема за участі представників Європейського центру із прав ромів, на яких, передусім, обговорюються такі теми як право на якісну освіту, соціально-медичні послуги, доступ до адекватного житла, а також право на роботу, захист ромів від нападів на ґрунті ненависті, протидія дискримінації ромів та сприяння держави у реалізації прав ромів на отримання документів.

Наразі представники ромських громад України безпосередньо співпрацюють з ООН Жінки Україна, з метою підвищення обізнаності саме ромських жінок з основними аспектами Конвенції про ліквідацію всіх форм дискримінації щодо жінок, та способів її використання для захисту своїх прав.

Створення в Україні експертних ромських громадських організацій та збільшення у різних професійних сферах кількості спеціалістів ромської національності, а також наявність на місцевих рівнях ромських депутатів є прогресивною ознакою діючої державної політики у напрямку реалізації прав ромів у сучасному суспільстві.


Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки

опубліковано 9 квіт. 2019 р., 01:36 Секретар сільради   [ оновлено 11 квіт. 2019 р., 02:07 ]

На виконання статті 19 закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", статтей 10, 12 Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку", з метою одержання та врахування зауважень та пропозицій громадскості, Рожівська сільська рада Броварського району Київської області оприлюднює заяву про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки документа державного планування(містобудівна документація) - проекту «Детальний план території для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергетичних підприємств, установ і організацій(сонячної електростанції) в с.Рожівка, Броварського району, Київської області.»


Заява

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту

«Детальний план території для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергетичних підприємств, установ і організацій(сонячної електростанції) в с.Рожівка, Броварського району, Київської області

1. Замовник Рожівська сільська рада Броварського району Київської області, юридична адреса: 07414, Київська область, Броварський район, с.Рожівка вул. Слави, 17, тел. (04594) 5-63-80, 39-2-71, контактний e-mail: sekretar@rozhivka-rada.gov.ua
2. Вид та основні цілі документа державного планування, його зв'язок з іншими документами державного планування Детальний план території для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергетичних підприємств, установ і організацій(сонячної електростанції) в с.Рожівка, Броварського району, Київської області планується розробити з метою:
 - уточнення положень Генерального плану с.Рожівка;
 - уточнення планувальної структури, просторової композиції, параметрів забудови та ландшафтної організації території будівель і споруд об’єктів енергетичних підприємств;
 - обґрунтування потреб формування нових земельних ділянок та визначення їх цільового призначення. Орієнтовна площа території детального планування –31,7354(11,9931+19,7423)га.
3. Якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об'єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розмір, потужності або розміщення ресурсів) Видів планованої діяльності та об'єктів, які Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» віднесені до тих, що можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, проектом містобудівної документації не передбачається.
4. Ймовірні наслідки:
а) для довкілля, у тому числі для здоров'я населення



















б)для територій з природоохоронним статусом

в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров'я населення

- ймовірне зниження якості атмосферного повітря через підвищення транспортного руху; 

 - збереження існуючих дерев шляхом включення їх до меж озеленених та благоустроєних зон; 

 - порушення (руйнування) ґрунтів під час будівництва (трансформація шарів землі), руху транспортних засобів, вібрацій від процесів виробництва, які можуть підсилюватись під впливом природних чинників - вітру, дощових потоків, тощо; 

 - акустичне забруднення, розрахунковий граничнодопустимий рівень якого в житловій забудові не повинен перевищувати допустимий рівень шуму на території населених місць; 

 - на соціальне середовище - створення нових робочих місць, сприяння розвитку малого і середнього бізнесу, наповнення бюджетів різних рівнів, розвиток інфраструктури району.


- об’єкти природно-заповідного фонду в межах територій проекту та на прилеглих територіях відсутні


- транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров'я населення, відсутні
5. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено У разі не затвердження детального плану території альтернативні варіанти використання території будуть розглянуті на засіданні архітектурно-містобудівної ради при РДА Броварського району Київської області.
6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки Основним критерієм під час стратегічної екологічної оцінки містобудівної документації є її відповідність державним будівельним нормам, санітарним нормам.
Основні методи під час стратегічної екологічної оцінки:
- розгляд проекту архітектурно-містобудівною радою;
- проведення громадського обговорення та громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації.
7. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування Розроблений у відповідності до державних будівельних норм, санітарних норм і правил проект містобудівної документації не матиме негативних наслідків виконання документа державного планування.
8. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку Відповідно до статті 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», у складі містобудівної документації звітом про стратегічну екологічну оцінку для проектів містобудівної документації є розділ «Охорона навколишнього природного середовища».
9. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання Зауваження і пропозиції до заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки надаються в письмовій формі до Рожівської сільської ради Броварського району Київської області (07414, Київська область, Броварський район, с.Рожівка вул. Слави, 17) у строк, що не перевищує 15 днів з дня опублікування цієї заяви.


1-10 of 170