Новини, події, оголошення, вакансії

Останні новини

  • Інформація про Земельний податок Шановні громадяни! Ви є  власником земельної ділянки розташованої на території Рожівської сільської ради, то відповідно до статті  269 Податкового кодексу України  зобов’язані сплачувати земельних податок.На виконання статті 8 ...
    Опубліковано·9 лип. 2019 р., 01:50 Секретар сільради
Відображаються 1 - 1 із 1 записів. Переглянути більше »

Повідомлення

опубліковано 7 лист. 2019 р., 22:23 Секретар сільради

Головне Управління Держгеокадастру у Київській області  інформує

 

З моменту набрання набрання чинності Закону України «Про Державний земельний кадастр» з початку 2013 року запрацював електронний державний земельний кадастр.

Перевірте наявність свої земельних ділянок на Публічній кадастровій карті за посиланням: http://map.land.gov.ua/kadastrova-karta.

На даний  час на Публічній кадастровій карті в режимі он-лайн оприлюднюються відомості Державного земельного кадастру про межі адміністративно-територіальних одиниць, форму власності, кадастрові номери, межі, цільове призначення, площ, обмеження у використанні земель та  земельних ділянок, нормативну грошову оцінку земель та земельних ділянок та інші відомості про земельні ділянки та доступна можливість отримання вичерпної інформації про них. Забезпечується можливість виявити помилку  чи неточності у відомостях про земельну ділянку, про які зразу ж можна повідомити про наявну помилку.

Варто зазначити, до запровадження Державного реєстру земель, а згодом і Державного земельного кадастру інформація про земельні ділянки містилася в паперовому вигляді, а тому при переході до електронного кадастру виявилось досить багато помилок.

Станом на 01.10.2019 державними кадастровими реєстраторами структурних підрозділів в районах(містах) Головного управління Держгеокадастру у Київській області, починаючи з 2013 року здійснено виправлення 163 711 помилок, які були наявні в Державному земельному кадастрі.

Власники та користувачі земельних ділянок самі мають бути зацікавлені в наявності відомостей про земельні ділянки у Державному земельному кадастрі  та в коректному відображенні інформації про них.

Реєстрація земельних ділянок в Державному земельному кадастрі забезпечує гарантування захисту права власності(користування)на землю.

Першочергово слід пересвідчитись чи внесена до Державного земельного кадастру ваша земельна ділянка. Одним із найпростіших способів такої перевірки є наявність кадастрового номера земельної ділянки. 

Згідно з пункту 10 Прикінцевих та Перехідних положень Закону України «Про Державний земельний кадастр», усі державні акти, якими було посвідчено право власності чи право постійного користування земельною ділянкою, видані до набрання чинності цим Законом, є дійсними, незалежно  від наявності чи відсутності кадастрового номера.

Згідно пункту 2 розділу УІІ Прикінцевих та Перехідних положень Закону України  «Про Державний земельний кадастр» земельні ділянки, право власності (користування) на які виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від присвоєння їм кадастрового номера.

У разі якщо відомості про зазначені земельні ділянки не внесені до Державного реєстру земель, їх державна реєстрація здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення(відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості)  за заявою їх власників(користувачів земельної ділянки державної чи комунальної власності).

Внесення інших змін до відомостей Державного земельного кадастру про ці земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок з отриманням кадастрового номера.

Вартість здійснення державної реєстрації земельної ділянки в Державному земельному кадастрі є безкоштовною.

Отже, рекомендуємо власникам земельних ділянок приватної власності, землекористувачам для захисту своїх прав на землю та для оперативного користування відомостями з різних потреб звернутися з документами із землеустрою до Центрів надання адміністративних послуг по місцю знаходження земельної ділянки, для внесення відомостей про земельну ділянку  до Державного земельного кадастру. Окрім того, внесення до Державного земельного кадастру відомостей(змін до них) про земельну ділянку та отримання відомостей з Державного земельного кадастру також можливе через електронний сервіс Держгеокадастру за посиланням: https://e.land.gov.ua/services.

Для отримання більш детальної інформації щодо внесення відомостей про земельні ділянки до Державного земельного кадастру, пропонуємо звернутися до структурних підрозділів районах(містах) Головного управління Держгеокадастру у Київській області, за місцем розташування земельної ділянки. 

Повідомлення

опубліковано 18 жовт. 2019 р., 05:06 Секретар сільради   [ оновлено 18 жовт. 2019 р., 05:25 ]

  Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акту проекту рішення Рожівської сільської ради Броварського району Київської області «Про затвердження Порядку визначення розміру плати за використання місць для розташування засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності Рожівської сільської ради Броварського району»

 

Відповідно до статтей 9, 13 Закону України «Про засади регуляторної політики у сфері господарської діяльності» № 1160-ІУ від 11.09.2003 з метою одержання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань, виконавчий комітет Рожівської сільської ради повідомляє про оприлюднення проекту рішення Рожівської сільської ради «Про затвердження Порядку визначення розміру плати за використання місць для розташування засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності Рожівської сільської ради Броварського району»

 

Мета даного проекту: упорядкування розміщення зовнішньої реклами та визначення розміру плати за використання місць для розташування засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності Рожівської сільської ради Броварського району.

Розробником цього документу виступає виконавчий комітет Рожівської сільської ради.

З текстом проекту рішення та аналізом регуляторного впливу можна ознайомитиcь:

            - в мережі Інтернет за посиланням - www.rozhivka-rada.gov.ua

            - у Рожівській сільській раді Броварського району Київської області за адресою: 07414, Київська область, Броварський район, с.Рожівка, вул. Слави, 17, тел. (04594) 5-63-80, 39-271.

            Зауваження та пропозиції приймаються у письмовому та/або електронному вигляді на e-mail: sekretar@rozhivka-rada.gov.ua впродовж одного місяця з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та відповідного впливу на офіційній сторінці сільської ради в мережі Інтернет.

 

Секретар ради                                                                     З.Конончук

 

                                                                                                                                 Проект

РОЖІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

Про затвердження Порядку визначення розміру плати за використання місць для розташування засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній

власності Рожівської сільської ради Броварського району

 

            Відповідно до Закону України «Про рекламу» та Постанови Кабінету Міністрів України № 2067 від 29.11.2003 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», з метою упорядкування розміщення зовнішньої реклами на території Рожівської сільської ради Броварського району, керуючись статею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сесія сільської ради

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити Порядок визначення розміру плати за використання місць для розташування засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності Рожівської сільської ради Броварського району, що додається.

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань бюджету, фінансів, соціально-економічного розвитку, комунальної власності, транспорту, регуляторної політики та торгівлі.

 

Сільський голова                                                                           С.Д.Величенко

 

         с.Рожівка

________ 20___ року

№ _____-УІІ

 

Додаток

до рішення сесії сільської ради № _____-УІІ від ____ 20__ р.

 

Порядок визначення розміру плати за використання місць для розташування

засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності

Рожівської сільської ради Броварського району

 

            1. Розмір плати за використання місць для розташування засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності Рожівської сільської ради Броварського району не може встановлюватися залежно від змісту реклами.

            2. Плата за використання місць для розташування засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності Рожівської сільської ради, справляється щомісяця та складається за формулою:

П = Бт х S, де

П – розмір оплати за користування місцем розташування, грн.;

Бт – базовий тариф, визначається згідно додатку;

Sплоща місця розташування, м2.

3. При підрахунку площі рекламного засобу плата за неповний квадратний метр береться як за повний.

4. Розрахунок розміру оплати здійснюється на підставі площі розташування рекламного засобу.

5. Площа місця розташування рекламного засобу визначається, як сума площі горизонтальної проекції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра за периметром горизонтальної проекції цього засобу.

6. Для неназемного та недахового рекламного засобу площа місця дорівнює площі вертикальної проекції цього засобу на уявну паралельну їй площину.

7. Під час проведення рекламних акцій (виставок, шоу, тощо) для визначення площі місця береться загальна площа території, яка надається організаторам таких акцій.

8. Головний бухгалтер сільської ради здійснює контроль за своєчасністю та повнотою сплати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу.

9. Розповсюджувач рекламного засобу самостійно здійснює перерахування плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу, що перебуває у комунальній власності на рахунок місцевого бюджету.

 

Секретар сільської ради                                                               З.Я.Конончук

 

Додаток

до Порядку визначення розміру плати за використання місць для розташування

засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності

Рожівської сільської ради

 

БАЗОВІ ТАРИФИ

Таблиця 1

№ п/п

Вид об’єкта зовнішньої реклами

Одиниця виміру

Відсоток від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі встановлений Законом на 1 січня календарного року

1.

Щит, що стоїть окремо

за 1 м2 площі однієї  поверхні

1

2.

Щит на фасаді будинку

за 1 м2 площі однієї  поверхні

1

3.

Біг-Борд

за 1 м2 площі однієї  поверхні

1

4.

Сіті-лайт

за 1 м2 площі однієї  поверхні

1

5.

Тимчасово виносна реклама

за 1 м2 площі однієї  поверхні

1

6.

Банер

за 1 м2 площі однієї  поверхні

1

7.

Панно

за 1 м2 площі однієї  поверхні

1

8.

Реклама на фасаді будинку

за 1 м2 площі однієї  поверхні

1

9.

Реклама на стовпах, опорах освітлення

за 1 м2 площі однієї  поверхні

1

10.

Інші

за 1 м2 площі однієї  поверхні

1

 

Таблиця 2

№ п/п

Вид засобу реклами

Одиниця виміру

Відсоток від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі встановлений Законом на 1 січня календарного року

1.

Рекламна конструкція, яка переміщається фізичною особою

за одиницю

1,7

2.

Аудіорекламна акція з використанням зовнішнього  середовища населеного пункту

за одиницю

1,7

3.

Рекламна акція з демонстрацією зразків продукції

за одиницю

1,7

4.

Інші

за одиницю

1,7

 

Секретар сільської ради                                                   З.Я. Конончук

 

Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення Рожівської сільської ради Броварського району Київської області «Про затвердження Порядку визначення розміру плати за використання місць для розташування засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній

власності Рожівської сільської ради Броварського району»

 

Назва регуляторного акта: Проект рішення сільської ради «Про затвердження Порядку визначення розміру плати за використання місць для розташування засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності Рожівської сільської ради Броварського району»

 

Розробник регулярного акта: виконавчий комітет Рожівської сільської ради

 

Відповідальна особа: секретар сільської ради Конончук З.Я.

1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин.

На території Рожівської сільської ради розміщення зовнішньої реклами та визначення порядку надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій здійснюється на підставі рішення сільської ради від 11 жовтня 2019 року № 779-44-УІІ.

Розміщення зовнішньої реклами проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчим комітетом сільської ради відповідно до Закону України «Про рекламу» та в порядку, встановленому на підставі Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених Постановою Кабінету Міністрів № 2067 від 29.11.2003.

Неврегульованість даного питання призводить до виникнення ситуацій неоднозначного застосування норм чинного законодавства, створює невизначену ситуацію щодо правового статусу встановлення зовнішньої реклами, обґрунтованості отримання коштів за надання у користування місць розташування спеціальних конструкцій на території Рожівської сільської ради, врегулювання правових відносин між органом місцевого самоврядування та юридичними і фізичними особами.

Таким чином, зазначена проблема потребує усунення шляхом прийняття Порядку визначення розміру плати за використання місць для розташування засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності Рожівської сільської ради Броварського району, що в свою чергу створить сучасне правове поле для подальшого розвитку рекламної сфери у населеному пункті.

2. Визначення цілей державного регулювання.

Метою прийняття рішення сільської ради «Про затвердження Порядку визначення розміру плати за використання місць для розташування засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності Рожівської сільської ради Броварського району» є:

- встановлення чіткого розміру платежів за використання місць для розташування засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності Рожівської сільської ради;

- створення єдиної цілісної впорядкованої структурованої та прозорої системи в галузі розміщення зовнішньої реклами у селі Рожівка;

- створення сучасного правового простору, який буде відповідати потребам рекламного бізнесу;

- врегулювання питань, пов'язаних з :

а) організацію взаємодії між розповсюджувачами зовнішньої реклами та виконавчим комітетом сільської ради;

б)  визначення підстав та порядку визначення розмірів плати за надання у
користування місць для розташування засобів зовнішньої реклами.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей.

Альтернативний спосіб досягнення встановлених цілей – прийняття запропонованого регуляторного акту. Ця альтернатива є єдиною прийнятною, так як спрямована на виконання вимог чинного законодавства.

Прийняття даного рішення Рожівською сільською радою забезпечить встановлення чітких та прозорих механізмів визначення розміру плати за використання місць для розташування засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності Рожівської сільської ради.

Виключно введення в дію запропонованого акту являється єдиним шляхом досягнення цілей.

4. Механізми та заходи, які пропонуються для розв’язання проблеми.

Зазначену проблему планується розв'язати шляхом затвердження Порядку визначення розміру плати за використання місць для розташування засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності Рожівської сільської ради.

            Основні напрями реалізації удосконалення регулювання рекламних відносин спрямовані на досягнення мети, цілей і завдань запропонованого регулювання та представляють комплекс заходів, спрямованих на створення механізму отримання права на розміщення зовнішньої реклами та справляння плати за таке розміщення.  Реалізація запропонованого регулювання здійснюється шляхом впровадження наступних заходів:

- вироблення місцевого нормативно-правового документу, який в рамках чинного законодавства дасть можливість спростити, удосконалити та зробити прозорим механізм отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами та дасть можливість проводити плату за використання комунального майна в цілях розміщення зовнішньої реклами;

- надання фізичним та юридичним особам можливості вільного вибору різних дозволених видів реклами;

- забезпечення раціонально-ефективного використання комунального фонду села Рожівка. 

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

У разі прийняття запропонованого регуляторного акта рівень можливостей досягнення цілей передбачених у розділі 2 цього Аналізу є високим, оскільки суб’єкти господарювання зацікавлені у прозорості та відкритості процедури отримання дозволу на розміщення об’єктів зовнішньої реклами на території села Рожівка та справляння плати за її розміщення.

Реалізація регуляторного акта не потребує додаткових матеріальних та фінансових витрат з сільського бюджету.

Вплив зовнішніх факторів виключений, за винятком випадку змін законодавства України у сфері регулювання цього питання.

6.Очікувані результати прийняття регуляторного акта.

Головним чинником результативності даного регуляторного акта є збільшення надходжень до сільського бюджету, які необхідні для здійснення фінансово-господарської діяльності сільської ради для задоволення соціально-культурних потреб громадян, упорядкування правовідносин між органами влади та суб’єктами господарювання, та стимулювання розвитку суб’єктів господарювання, що працюють у сфері зовнішньої реклами.

7. Строки дії регуляторного акту:

Термін дії запропонованого регуляторного акту необмежений. У разі внесення змін до  законодавчих чи нормативних актів з цього питання, необхідно буде вносити зміни до Правил.

8. Показники результативності регуляторного акту:

Показником результативності даного акту є надходження до сільського  бюджету за право тимчасового користування місцями, які перебувають у комунальній власності, під розміщення зовнішньої реклами.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта.

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись шляхом використання статистичних даних. Згідно ст.10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено через 6 місяців з дня прийняття цього регуляторного акту, повторне – через рік з дня набрання чинності, та періодичне – через три роки з моменту проведення повторного відстеження результативності регуляторного акту.

 

Секретар сільської ради                                                      З. Конончук

Повідомлення

опубліковано 18 жовт. 2019 р., 03:41 Секретар сільради

Рожівська сільська рада Броварського району Київської області повідомляє, що на 44 сесії УІІ скликання  11.10.2019 було прийнято рішення  №757, яким  надано дозвіл на розроблення  детального плану території на земельну ділянку площею 11,4288 га(кадастровий номер 3221287001:01:012:0001) для здійснення реконструкції майнового комплексу  ПАТ «ППР Броварський»  для виробництва 4500 тонн м’яса індички в рік в с.Рожівка Броварського району Київської області.

Розробка Детального плану території буде здійснюватись з обов’язковим  виконанням екологічних, санітарних та містобудівних вимог.

Розроблений  проект Детального плану  території буде оприлюднений згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №555 від 25.05.2011 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських  інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні» для подальшого розгляду та врахування пропозицій громадськості.

 

Консультує Міністерство юстиції

опубліковано 15 жовт. 2019 р., 22:53 Секретар сільради

Як усиновити дитину?

Консультація Міністерства юстиції в межах проекту «Я МАЮ ПРАВО»

 

Що таке усиновлення?

Згідно з українським законодавством усиновлення  - це прийняття усиновлювачем у свою сім'ю  особи  на  правах  дочки  чи  сина,  що  здійснене  на  підставі рішення суду, крім випадку усиновлення  дитини, яка  є громадянином  України, але  проживає  за  межами  України (в цьому випадку усиновлення здійснюється в консульській установі або дипломатичному представництві України). 

Хто підлягає усиновленню?

           Усиновленню підлягають діти, які перебувають на обліку як: 

·        діти-сироти;

·        діти, позбавлені батьківського піклування;

·        діти, батьки яких дали згоду на усиновлення.

 

Хто може бути усиновлювачем?

  Законодавством України визначено коло осіб, які можуть бути усиновлювачами:

·        дієздатна особа віком не молодша 21 року, за винятком, коли усиновлювач є родичем дитини;

·        особа має бути старша за дитину  не менш як на 15 років. У разі усиновлення повнолітньої особи різниця у віці не може бути меншою, ніж 18 років;

·        подружжя;

·        особи, які проживають однією сім'єю;

·        якщо дитина має лише матір або лише батька, які у зв'язку з усиновленням втрачають правовий зв'язок з нею, усиновлювачем дитини може бути один чоловік або одна жінка.

При цьому кількість дітей, яку може усиновити один усиновлювач, необмежена.


Чи є якісь переваги у праві на усиновлення?

Так, переважне право над іншими усиновити дитину має громадянин України, в сім'ї якого виховується дитина; який є родичем дитини; якщо усиновлювачем є чоловік матері або дружина батька дитини; якщо особа усиновлює одразу кількох дітей, які є братами та/або сестрами.

Крім того,  переважне право на усиновлення дитини має подружжя.

 

Як стати на облік потенційним усиновлювачам? 

Облік громадян України, які постійно проживають на території України і бажають усиновити дитину, здійснює служба у справах дітей.  Щоб стати на облік потенційним усиновлювачам потрібно подати:

·        заяву про взяття на облік як  кандидатів в усиновлювачі; 

·        копію паспорта або іншого документа, що посвідчує особу заявника;

·        довідку про заробітну плату за останні 6 місяців або копія декларації про доходи за попередній календарний рік, засвідчена органами ДФС;

·        копію свідоцтва про шлюб  (якщо заявники перебувають у шлюбі);

·        висновок про стан здоров'я кожного заявника; 

·        засвідчену нотаріальну письмову згода другого з подружжя на усиновлення дитини (у разі усиновлення дитини одним з подружжя);

·        довідку про наявність чи відсутність судимості для кожного заявника, видана територіальним центром з надання сервісних послуг МВС;

·        копію документа, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням.

 

Що робить служба у справах дітей?

Служба  у  справах дітей  протягом  10  робочих  днів  після  надходження  заяви  та  всіх документів перевіряє їх на відповідність вимогам законодавства,  проводить бесіду із заявниками, складає  акт  обстеження  житлово-побутових  умов  заявників, розглядає  питання про можливість заявників  бути  усиновлювачами  та  готує  відповідний  висновок.  У  разі  надання  позитивного висновку ставить заявників на облік кандидатів в усиновлювачі.

Після   знайомства  та  встановлення  контакту  з  дитиною   кандидати   в   усиновлювачі звертаються  до  служби  у  справах  дітей  із  заявою  про  бажання усиновити дитину. Служба  у справах дітей готує висновок про доцільність усиновлення та відповідність його інтересам  дитини. Висновок подається в суд разом з іншими документами. 

 

На що ще потрібно звернути увагу?

Усиновлення  дитини  здійснюється  за  письмовою  згодою:  батьків  дитини, засвідченою нотаріально,  піклувальників,  опікунів  або  закладу  охорони здоров’я чи навчального закладу, де перебуває дитина. Також усиновлення здійснюється і за згодою самої дитини, якщо вона досягла такого віку та рівня розвитку, що може її висловити

У разі відсутності дозволу опікуна, піклувальника на усиновлення дитини, така згода може бути надана органом опіки та піклування.

Суд своїм рішенням може постановити  проведення усиновлення без згоди опікуна, піклувальника або органу опіки і піклування,  якщо буде встановлено, що усиновлення дитини відповідає її інтересам.

Якщо на обліку для можливого усиновлення перебувають рідні брати та сестри, вони не можуть бути роз'єднані при їх усиновленні. 

За наявності обставин, що мають істотне значення, суд за згодою органу опіки та піклування може постановити рішення про усиновлення когось із них або усиновлення їх різними особами.

 

Як звернутися до суду?

Особа, яка бажає усиновити дитину, подає до суду заяву про усиновлення.  Також до заяви додаються:

·        копія свідоцтва про шлюб, а також письмова згода на це другого з подружжя, засвідчена нотаріально, - при усиновленні дитини одним із подружжя;

·        медичний висновок про стан здоров’я заявника;

·        довідка з місця роботи із зазначенням заробітної плати або копія декларації про доходи;

·        документ, що підтверджує право власності або користування жилим приміщенням;

·        інші документи, визначені законодавством.

Судові витрати, пов’язані з розглядом справи про усиновлення, сплачуються  заявником.

*Заява про усиновлення може бути відкликана до набрання чинності рішення суду про усиновлення.

 

Чи можна змінити прізвище та ім’я дитини після усиновлення? 

            За  окремим  клопотанням  заявника,  суд  вирішує  питання про зміну імені, прізвища та по батькові, дати і місця народження усиновленої дитини. Однак, дата народження дитини може бути змінена не більш, як на 6 місяців. 

 

Здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей.

            Нагляд  за  умовами  проживання і виховання усиновлених дітей здійснюється службами у справах дітей за місцем проживання усиновлювачів до досягнення ними 18 років.

            Крім того,  щороку  протягом  перших  3-х  років  після  усиновлення дитини перевіряються умови її проживання та виховання. В подальшому така перевірка здійснюватиметься один раз на 3 роки до досягнення дитиною 18 років. 


Куди звертатися за більш детальною консультацією та роз’ясненнями?

          Якщо у вас залишились питання з цього приводу, будь ласка, телефонуйте до контакт-центру системи безоплатної правової  допомоги за номером  0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій країні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

 

Інформація

опубліковано 20 вер. 2019 р., 03:25 Секретар сільради

Українці тепер можуть оформити пенсію «в один дотик».

 

         Новий сервіс призначення пенсії в «в один дотик» - є першим етапом впровадження системи електронних послуг «Е-пенсія». Українцям більше не потрібно самостійно збирати документи. Якщо раніше для того, щоб оформити пенсію, треба було сходити у сервісний центр пенсійного фонду не один раз, то зараз можна прийти лише раз, щоб забрати готове пенсійне посвідчення. Заяву ж на оформлення пенсії можна подати через вебпортал електронних послуг Фонду та підвантажити до неї усі необхідні документи. Але для того, щоб оформити пенсію онлайн, потрібно мати ЕЦП (електронний цифровий підпис) — саме такий спосіб ідентифікації передбачив Пенсійний фонд.

       Як скористатися сервісом «Е-пенсія»:

     авторизуватись в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису;

    у розділі особистого кабінету «Заява на призначення пенсії» завантажити весь пакет необхідних для призначення пенсії документів у сканованому вигляді;

    підписати звернення електронним цифровим підписом та надіслати його до підсистеми «Звернення»;

    додавати документи (у разі потреби) можна протягом трьох місяців.

          Користувачі вебпорталу будуть отримувати повідомлення про прийняття документів, хід їх опрацювання і про призначену пенсію.

          «Наступний етап впровадження системи «Е-пенсія» – створення мобільного додатку, що дозволить отримати доступ до ресурсів вебпорталу електронних послуг Фонду з мобільних пристроїв (смартфон, планшет)».


Інформація

опубліковано 19 вер. 2019 р., 00:27 Секретар сільради

Правовий захист та інтеграція в українське суспільство

ромської національної меншини

 

У багатьох країнах поряд із державницькими націями проживають національні меншини, тобто представники інших етносів, що не мають своїх національно - державних чи національно-територіальних утворень. Національні меншини цих держав також як і в Україні, історично є невід’ємною частиною суспільства і збагачують його своєю працею, самобутністю та культурою. Тому забезпечення їхніх прав є однією з основ громадянської злагоди в суспільстві.

Європою приділяється значна увага питанням захисту прав, свобод національних меншин, зокрема, інтеграції в суспільне життя ромської національної меншини.

На відміну від більшості національних меншин роми не мають власної державності. Ромська національна меншина - друга за чисельністю національна меншина, яка зазнала геноциду під час Другої світової війни. Дискримінація ромів у деяких державах Європи спричинила послаблення їх інтегрованості. Все це призвело до того, що ромська національна меншина є найбільш соціально вразливою національною меншиною в Європі.

В ст. 24 Конституції України передбачено, що «... не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками...».

В Україні інтеграція ромів є одним із соціально значущих питань. Роми в Україні мають проблеми, подібні до представників цього етносу в інших країнах Європи. Обмежений доступ до освіти, послуг охорони здоров’я та інших життєво важливих послуг, низький загальний освітній рівень, високі показники безробіття, неприйнятні житлово-комунальні умови у більшості місць компактного поселення ромів, погані загальні показники стану здоров’я, дискримінація та упереджене ставлення у щоденному житті та загальне виключення із суспільства є основними характеристиками їхнього життя.

Роми майже завжди відносились до тих спільнот, які найменше користуються правами, передбаченими законодавством, хоча і в Україні в останні роки також спостерігається підвищення уваги органів влади до ромського етносу.

Так, стаття 11 Конституції України наголошує, що держава сприяє розвиткові етнічної, культурної, мовної та релігійної самобутності всіх корінних народів і національних меншин України. Відповідно до статті 53 Конституції України громадянам, які належать до національних меншин, відповідно до закону гарантується право на навчання рідною мовою чи на вивчення рідної мови у державних і комунальних навчальних закладах або через національні культурні товариства.

Крім конституційних положень, правовий статус національних меншин визначається нормами Декларації прав національностей України 1991 року та Законом України «Про національні меншини в Україні» 1992 року. Відповідно до цих нормативно-правових актів держава гарантує всім народам, національним групам, громадянам, які проживають на її території, рівні політичні, економічні, соціальні та культурні права, підтримує розвиток національної самосвідомості й самовиявлення. При цьому всі громадяни України користуються захистом держави на рівних підставах.

Крім того, з метою створення належних умов для захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини, забезпечення рівних можливостей для її участі у соціально-економічному та культурному житті держави Указом Президента України від 08 квітня 2013 року № 201/2013 схвалено «Стратегію захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини на період до 2020 року» (далі - Стратегія). Основними завданнями з реалізації Стратегії є сприяння правовому, соціальному захисту ромів, сприяння їх зайнятості, підвищення освітнього рівня, забезпечення охорони здоров’я ромів, поліпшення житлово-побутових умов ромів, задоволення культурних та інформаційних потреб ромів, визначені конкретні заходи спрямовані на інтеграцію в українське суспільство ромської національної меншини та їх виконавці.

Зокрема, Стратегією передбачено проведення інформаційно - просвітницької роботи, направленої на протидію упередженому ставленню до осіб ромської національності і підвищення рівня обізнаності осіб ромської національності про права людини, забезпечення осіб ромської національності документами, що засвідчують особу і підтверджують громадянство. Окрім того, у місцях компактного проживання осіб ромської національності передбачено проведення правоохоронними органами та соціальними службами профілактичної роботи, направленої на запобігання безпритульності дітей, недопущення їх втягування у злочинну та протиправну діяльність, запобігання насильству у сім’ї, наркоманії, тютюнопаління та алкоголізму.

Громадяни України всіх національностей зобов’язані дотримуватися Конституції та законів України, оберігати її державний суверенітет і територіальну цілісність, поважати мови, культури, традиції, звичаї, релігійну самобутність українського народу та всіх національних меншин, мають право відповідно обиратися або призначатися на рівних засадах на будь-які посади до органів законодавчої, виконавчої, судової влади, місцевого самоврядування, в армії, на підприємствах, в установах і організаціях, вільні у виборі обсягу і форм здійснення прав, що надаються їм чинним законодавством, і реалізують їх особисто, а також через відповідні державні органи та створювані громадські об’єднання.

Україна претендує на звання європейської країни, тому все громадяни повинні крокувати єдиним шляхом: спільної допомоги ромам вийти з вікової ізоляції, навчити їх жити за законами та правилами нашої спільної держави і нарешті допомогти їм інтегруватися в українське суспільство, як це зробили десятки інших національностей, що проживають в Україні.

Повідомлення

опубліковано 16 вер. 2019 р., 05:23 Секретар сільради   [ оновлено 16 вер. 2019 р., 05:44 ]

11 жовтня  2019 року в приміщенні Рожівської сільської ради за адресою: с.Рожівка вул. Слави, 17, відбудеться чергова 44 сесія УІІ скликання
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
  1. Про виконання програми соціально-економічного, культурного і духовного розвитку територіальної громади с.Рожівка  за 9 місяців 2019 року.
  2. Звіт про виконання сільського бюджету за 9 місяців 2019 року.
  3. Про внесення змін до рішення 35 сесії Рожівської сільської ради УІІ скликання  №599 від 21.12.2018 р. «Про  місцевий бюджет с.Рожівка Броварського району Київської області   на 2019 рік» та додатків до нього.
  4. Про внесення змін до фінансової частини місцевих програм.
  5. Земельні питання.
  6. Про затвердження розпоряджень сільського голови.
  7. Різне.

Що таке булінг, як його розпізнати та як діяти сторонам конфлікту?

опубліковано 13 вер. 2019 р., 04:01 Секретар сільради

ЩО ТАКЕ БУЛІНГ, ЯК ЙОГО РОЗПІЗНАТИ ТА ЯК ДІЯТИ СТОРОНАМ КОНФЛІКТУ?

КОНСУЛЬТАЦІЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ В МЕЖАХ ПРОЄКТУ "Я МАЮ ПРАВО"

 

У 2019 року вступили в силу норми закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», який визначає поняття булінгу. Напередодні початку нового навчального року, Міністерство юстиції України продовжує інформування в рамках кампанії #СтопБулінг.

Булінг (bullying, від анг. bully – хуліган, забіяка) (цькування) - це діяння (дії або бездіяльність) учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого.

Які ознаки булінгу?

Типовими ознаками булінгу є:

·систематичність (повторюваність) діяння;

·наявність сторін – кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), спостерігачі;

·наслідки у вигляді психічної та/або фізичної шкоди, приниження, страху, тривоги, підпорядкування потерпілого інтересам кривдника, та/або спричинення соціальної ізоляції потерпілого.

Які є види булінгу?

Людину, яку вибрали жертвою, намагаються принизити, залякати, ізолювати від інших різними способами. Найпоширенішими видами булінґу є:

·фізичний (штовхання, підніжки, зачіпання, бійки, стусани, ляпаси, нанесення тілесних пошкоджень);

·психологічний (принизливі погляди, жести, образливі рухи тіла, міміка обличчя, поширення образливих чуток, ізоляція, ігнорування, погрози, жарти, маніпуляції, шантаж);

·економічний (крадіжки, пошкодження чи знищення одягу та інших особистих речей, вимагання грошей);

·сексуальний (принизливі погляди, жести, образливі рухи тіла, прізвиська та образи сексуального характеру, зйомки у переодягальнях, поширення образливих чуток, сексуальні погрози, жарти);

·кібербулінг (приниження за допомогою мобільних телефонів, Інтернету, інших електронних пристроїв).

Як відрізнити звичайний конфлікт від булінгу?

Варто пам’ятати, що не кожен конфлікт є булінгом. Цькування - це тривалі, повторювані дії, а одинична сутичка між учасниками таким не може вважатися. Наприклад, якщо друзі посварилися та побилися чи діти разом весело штовхалися, але одна із них впала і забилася -  це не вважається булінгом. Проте, якщо однолітки на чолі з булером регулярно насміхалися, принижували або ховали та кидали речі дитини, штовхали, не вперше нецензурно обзивали та били, викладали в соцмережі непристойні чи відфотошоплені знімки дитини – потрібно негайно діяти!

Що робити, якщо ваша дитина стала жертвою булінгу?

·Зберігайте спокій, будьте терплячими, не потрібно тиснути на дитину.

·Поговоріть з дитиною, дайте їй зрозуміти, що ви не звинувачуєте її в ситуації, що склалася, готові її вислухати і допомогти.

·Запитайте, яка саме допомога може знадобитися дитині, запропонуйте свій варіант вирішення ситуації.

·Поясніть дитині, до кого вона може звернутися за допомогою у разі цькування (психолог, вчителі, керівництво школи, старші учні, батьки інших дітей, охорона, поліція).

·Повідомте керівництво навчального закладу про ситуацію, що склалася, і вимагайте належного її урегулювання.

·Підтримайте дитину в налагодженні стосунків з однолітками та підготуйте її до того, що вирішення проблеми булінгу може потребувати певного часу.

У разі, якщо вирішити ситуацію з булінгом на рівні школи не вдається – повідомте поліцію!

Що робити, якщо ви стали свідком булінгу?

·Втрутитися і припинити цькування – булінг не слід ігнорувати.

·Зайняти нейтральну позицію в суперечці – обидві сторони конфлікту потребують допомоги.

·Пояснити, які саме дії вважаєте булінгом і чому їх варто припинити.

·Уникати в спілкуванні слів «жертва» та «агресор», аби запобігти тавруванню і розподілу ролей.

·Повідомити керівництво навчального закладу про ситуацію, що склалася, і вимагати вжити заходів щодо припинення цькування.

 Ситуації з фізичним насильством потребують негайного втручання!

         Що робити, якщо ваша дитина агресор?

Відверто поговоріть з дитиною про те, що відбувається, з’ясуйте мотивацію її поведінки.

Уважно вислухайте дитину, з повагою поставтеся до її слів.

Поясніть дитині, що її дії можуть бути визнані насильством, за вчинення якого настає відповідальність.

Чітко і наполегливо попросіть дитину припинити таку поведінку, але не погрожуйте обмеженнями і покараннями. Повідомте їй, що будете спостерігати за її поведінкою.

Зверніться до шкільного психолога і проконсультуйтеся щодо поведінки своєї дитини під час занять – агресивна поведінка і прояви насильства можуть бути ознакою серйозних емоційних проблем.

Яка роль відведена педагогічним працівникам у запобіганні та протидії булінгу?

Керівник закладу освіти зобов’язаний створити у закладі освіти безпечне освітнє середовище, вільне від насильства та булінгу. Крім того, керівник:

·розробляє, затверджує та оприлюднює план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти;

·розглядає заяви про випадки булінгу (цькування) та видає рішення про проведення розслідування;

· вживає відповідних заходів реагування;

·забезпечує виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг учням, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування);

·повідомляє органам Національної поліції України та службі у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти.

Також Закон зобов’язує педагогічних працівників негайно повідомляти керівників закладів освіти про виявлені факти булінгу (цькування) серед школярів.

Яка відповідальність за вчинення булінгу?

До прийняття змін до законів щодо протидії булінгу (цькуванню) відповідальності за його вчинення в Україні не існувало. З прийняттям нового закону було запроваджено адміністративну відповідальність. Відтепер вчинення булінгу (цькування) стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу карається штрафом від 850 до 1700 грн або громадськими роботами від 20 до 40 годин.

Такі діяння, вчинені повторно протягом року після або групою осіб караються штрафом у розмірі від 1700 до 3400 грн або громадськими роботами на строк від 40 до 60 годин.

У разі вчинення булінгу (цькування) неповнолітніми до 16 років, відповідатимуть його батьки або особи, що їх заміняють. До них застосовуватимуть покарання у вигляді штрафу від 850 до 1700 грн або громадські роботи на строк від 20 до 40 годин.

Окремо передбачена відповідальність за приховування фактів булінгу (цькування). Якщо керівник закладу освіти не повідомить органи Національної поліції України про відомі йому випадки цькування серед учнів, до нього буде застосоване покарання у вигляді штрафу від 850 до 1700 грн або виправних робіт до одного місяця з відрахуванням до 20 % заробітку.

Куди звертатися за більш детальною консультацією та роз’ясненнями?

Якщо у вас залишились питання з данного приводу, будь ласка, телефонуйте до контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій Україні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

ВАЖЛИВО: діти мають право безоплатно отримати послуги адвоката (складання заяв, представництво в суді).

Якщо дитині необхідна психологічна допомога – зверніться на Національну дитячу «гарячу лінію» для дітей та батьків з питань захисту прав дітей за номером 116-111.

 

Повідомлення

опубліковано 22 серп. 2019 р., 06:27 Секретар сільради

23 серпня   2019 року в приміщенні Рожівської сільської ради за адресою: с.Рожівка вул. Слави, 17, відбудеться позачергова 43 сесія УІІ скликання

Інформація

опубліковано 15 лип. 2019 р., 02:53 Секретар сільради

Яку допомогу можуть отримати жертви домашнього насильства?

 

   Міністерство охорони здоровя затвердило Порядок проведення та документування результатів медичного обстеження постраждалих від домашнього насильства осіб або осіб, які ймовірно постраждали від домашнього насильства, та надання їм медичної допомоги (Порядок).

    Віднині на медичний заклад та його персонал покладається ряд обов’язків у випадку отримання звернення зі скаргою про вчинення домашнього насильства від постраждалої особи чи її представника:

·        -зафіксувати скаргу (звернення);

·        -зібрати анамнез;

·     -провести медичний огляд з оцінкою стану постраждалої особи та в разі потреби – додаткове інструментально-лабораторне обстеження й заходи щодо попередження наслідків сексуального насильства та задокументувати його результати;

·        -забезпечити отримання необхідної медичної допомоги;

·      -поінформувати про права, заходи та соціальні послуги, якими може скористатися постраждала особа;

·     -протягом доби повідомити Національну поліцію України, а у випадку виявлення ушкоджень у дитини – також службу у справах дітей;

·        -на вимогу – надати всю необхідну інформацію про медичну допомогу у формі довідки;

·        -за потреби – надати постраждалій особі листок непрацездатності;

·     -у випадку госпіталізації особи – встановити, чи є у такої особи діти та чи забезпечені вони належним доглядом і влаштуванням (у разі наявності дітей, які після госпіталізації постраждалої особи залишаться без належного догляду / батьківського піклування – поінформувати про це службу у справах дітей;

·       -якщо особа, яку госпіталізують, є опікуном недієздатної особи (піклувальником особи, цивільна дієздатність якої обмежена, або здійснює догляд за особою, яка потребує постійного догляду і внаслідок госпіталізації залишиться без належного догляду) – звернутися до районної/районної у місті державної адміністрації або ж виконавчого органу об’єднаної територіальної громади, міської, районної у місті ради;

·     -сприяти в отриманні постраждалими особами безоплатної правової допомоги шляхом інформування працівників центрів безоплатної вторинної правової допомоги про необхідність її надання у приміщеннях закладів охорони здоров’я, якщо такі особи не можуть відвідати центр з надання безоплатної правової допомоги самостійно.

  Громадянам може бути надано амбулаторну, стаціонарну, первинну, вторинну чи третинну медичну допомогу.

    Наголошуємо, що в нашій державі гарантується право на вільний вибір лікаря, методу лікування відповідно до рекомендацій лікаря, закладу охорони здоров’я, тому постраждала особа самостійно визначатиме умови надання їй медичної допомоги. Крім того – для отримання такої допомоги необхідна буде письмова згода постраждалої особи або її представника, єдиним винятком є ситуація, коли наявні всі ознаки існування загрози для життя такої особи і отримати згоду видається неможливим.

   Сподіваємося, норми даного Порядку допоможуть якщо не подолати це ганебне явище, то хоча б послабити вплив його наслідків на життя та здоровя людини.

1-10 of 193